6 de octubre de 2011

L'Adeu a un referent

Setmanes abans de la Keynote hi havia rumors i més rumors que si sortiria Steve Jobs a presentar el nou iPhone, fins i tot a Twitter es comentava que sortiria el mateix dia de la presentació (04_OCT). Unes setmanes abans es va filtrar una fotografia del CEO d'Apple on se'l veia molt i molt prim, per la red deien que si estava retocada o si era falsa. Jo vaig preferir pensar que allò no era cert.

Quan vaig veure el primer ordenador Apple jo tindria 10 ó 12 anys, un iMac en forma d'ou de color verd, del meu cosí, en vaig quedar encantat quan el veia fer anar amb el Photoshop.

Uns anys mes tard jo ja hem vaig comprar un iMac, un iPod Photo que encara conservo, un MacBook Pro, el nou iMac ara, l'iPad i l'iPhone 1, 3G i 4.

Una de les principals coses que vaig deixar de fer va ser no barallar-me amb els PC's entre moltes altres coses.

Fins sempre Senyor de la poma.

Steve Jobs 1955-2011

2 comentarios:

elguerrerodelatrompa dijo...

Una gran pérdida. La suerte es que su trabajo no acaba aquí, sino que sigue.
Un abrazo.

Unknown dijo...

Si eso espero, pero nunca sabremos si seguirá como si él no se hubiese ido.

Un abrazo!