3 de octubre de 2012

RING OF BRODGAR

L'Anell de Brodgar (Ring of Brodgar) és un cercle de pedra de 104 metres de diàmetre, feta originalment de 60 pedres (dels quals només 27 estan de peu) establerts dins d'una rasa circular de fins a 3 metres de profunditat i 10 metres d'ample. Algunes de les pedres que queden són de 4,5 metres d'alt. L'anell es col·loca en un petit turó entre els llacs de Stenness i Harray i en general es creu que va ser erigida entre 2500 aC i 2000 aC.

El Anillo de Brodgar (Ring of Brodgar) es un círculo de piedra de 104 metros de diámetro, hecha originalmente de 60 piedras (de los cuales sólo 27 están de pie) establecidos dentro de una zanja circular de hasta 3 metros de profundidad y 10 metros de ancho. Algunas de las piedras que quedan son de 4,5 metros de alto. El anillo se coloca en una pequeña colina entre los lagos de Stenness y Harray y en general se cree que fue erigida entre 2500 aC y 2000 aC.


Ring of Brodgar de nit


  



L'Anell de Brodgar el podem trobar a les Illes Orcades que te com a capital Kirkwall a l'Escòcia del nord on hi podem arribar mitjançant varis Ferrys. Les Illes són conegudes per als seus penyassegats rocosos i de gran alçada i per la seva fauna autòctona on hi podem trobar aus migratòries com els Puffins (Fratercula Arctica), el Guillemot (Cepphus Grylle) i el Fulmar (Fulmarus Glacialis) entre d'altres com tambè espècies de mamífers com la Foca Gris, el Cèrvol Vermell i l'Eriçó comú.


El Anillo de Brodgar lo podemos encontrar en las Islas Orcadas que tiene como capital Kirkwall a la Escocia del norte donde podemos llegar mediante varios Ferrys. Las Islas son conocidas por sus acantilados rocosos y de gran altura y por su fauna autóctona donde podemos encontrar aves migratorias como los Puffins (Fratercula Arctica), el Guillemot (Cepphus Grylle) y el Fulmar (Fulmarus glacial) entre otros como también especies de mamíferos como la Foca Gris, el Ciervo Rojo y el Erizo común.


Fulmar (Fulmarus Glacialis)
Cormoran (Phalacrocorax aristotelis)


Cèrvol Vermell (Cervus elaphus)


Foca Gris (Halichoerus grypus)


Esquirol Vermell (Sciurus vulgaris)

Podeu veure més fotografies del viatge a Escòcia a: www.joangosa.com
Ring of Brodgar at Orkney Islands (Scotland 2012). See more pictures of my trip on my website

1 comentario:

Unknown dijo...

Muchas Gracias José María por tu invitación!

Saludos